• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Årsinkomst, när uppdateras den hos UC?

F

Frövi

Gäst
Poäng: 0
När uppdateras årsinkomsten på uc? Gör en ökning på 100 000 någon avsevärd skillnad då man redan är högt belånad? 700 k på 240 000 årsinkomst nuläget
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Erikssons

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
12 Januari 2015
Meddelanden
87
Mottagna reaktioner
15
Poäng
62
Det kommer såklart öka dina chanser till samlingslån även om det med 2xårsinkomst i belåning kan bli lite struligt att få till det i dessa tider med pandemi. Utan ändringar i deklarationen uppdateras den nya årsinkomsten i juni.

Knepet för att få till ett samlingslån i ditt fall tror jag kommer handla mycket om att nolla ev krediter, ha max 2-3 ff och helst ett uc under 3,5 i alla fall. Och givetvis invänta nya årsinkomsten och justera underskottet om det blir alldeles för högt.

Lycka till!
 
F

Frövi

Gäst
Poäng: 0
Det kommer såklart öka dina chanser till samlingslån även om det med 2xårsinkomst i belåning kan bli lite struligt att få till det i dessa tider med pandemi. Utan ändringar i deklarationen uppdateras den nya årsinkomsten i juni.

Knepet för att få till ett samlingslån i ditt fall tror jag kommer handla mycket om att nolla ev krediter, ha max 2-3 ff och helst ett uc under 3,5 i alla fall. Och givetvis invänta nya årsinkomsten och justera underskottet om det blir alldeles för högt.

Lycka till!

tro det eller ej så är min uc efter mycket jobb i nuläget 0,5 och jag har 2 ff varav en går ut i feb .

räknade lite fel med årsinkomsten som kommer höjas med 150 000.

har fått samlingslån för några mån sen och sitter just nu med tre på 300, 240, och 60 samt ett billån.

enbart Ferratum som kredit just nu på 3000. Ska betala den nästa mån.

jag hoppas på att samla igen när årsinkomsten blir bättre
 

Erikssons

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
12 Januari 2015
Meddelanden
87
Mottagna reaktioner
15
Poäng
62
tro det eller ej så är min uc efter mycket jobb i nuläget 0,5 och jag har 2 ff varav en går ut i feb .

räknade lite fel med årsinkomsten som kommer höjas med 150 000.

har fått samlingslån för några mån sen och sitter just nu med tre på 300, 240, och 60 samt ett billån.

enbart Ferratum som kredit just nu på 3000. Ska betala den nästa mån.

jag hoppas på att samla igen när årsinkomsten blir bättre
Det låter väldigt lovande då! Sök i juni när den nya inkomsten syns, jag tror du har fina chanser
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp